О событии
МУЗИЧНИЙ САЛОН
23 грудня 2024 року
ХИМЕРНЕ БАРОКО
ВАЛЕНТИНА МАТЮШЕНКО сопрано
ОЛЬГА ТАБУЛІНА мецо-сопрано
ГАННА ЛЕЩЕНКО
НАТАЛІЯ ПИЛАЄВА
ГАЛИНА ОСТАПЕНКО
мандоліна, мандола
ОЛЕНА ЖУКОВА клавесин
НАТАЛІЯ СУББОТІНА віолончель
Концерт веде НАТАЛІЯ НАСІКАН
Г. Перселл (1659–1695) – Чакона з опери «The Fairy Queen», Z. 629
Виконують Ганна Лещенко, Наталія Пилаєва, Галина Остапенко,
Олена Жукова, Наталія Субботіна
Г. Перселл – Strike the Viol з «Ode for Queen Mary’s birthday»,
Z. 331
Виконує Ольга Табуліна
Г. Перселл – Дует Lost is my quiet, Z. 502
Г. Перселл – Дует Shepherd, leave decoying з ІІ дії опери
«King Arthur», Z. 628
Виконують Валентина Матюшенко, Ольга Табуліна
Ф. Каваллі (1602–1676) – Арія Калісто Restino imbalsamate
з опери «La Calisto»
Виконує Валентина Матюшенко
Т. Мерула (1595–1665) – Folle è ben che si crede
Виконує Ольга Табуліна
А. Стеффані (1654–1728) – Дует Ніобеї та Амфіони Mia fiamma...
mio ardore з опери «Niobe, regina di Tebe»
Виконують Валентина Матюшенко, Ольга Табуліна
Ж.–Б. Люллі (1632–1687) – Чакона з опери-балету «Le bourgeois
gentilhomme», LWV 43
Виконують Ганна Лещенко, Наталія Пилаєва, Галина Остапенко,
Олена Жукова, Наталія Субботіна
Ж.–Б. Люллі – Дует Bel tempo che vola з опери-балету
«Le bourgeois gentilhomme», LWV 43
Виконують Валентина Матюшенко, Ольга Табуліна
Б. Олійник – Музика
23 грудня 2024 року
ХИМЕРНЕ БАРОКО
ВАЛЕНТИНА МАТЮШЕНКО сопрано
ОЛЬГА ТАБУЛІНА мецо-сопрано
ГАННА ЛЕЩЕНКО
НАТАЛІЯ ПИЛАЄВА
ГАЛИНА ОСТАПЕНКО
мандоліна, мандола
ОЛЕНА ЖУКОВА клавесин
НАТАЛІЯ СУББОТІНА віолончель
Концерт веде НАТАЛІЯ НАСІКАН
Г. Перселл (1659–1695) – Чакона з опери «The Fairy Queen», Z. 629
Виконують Ганна Лещенко, Наталія Пилаєва, Галина Остапенко,
Олена Жукова, Наталія Субботіна
Г. Перселл – Strike the Viol з «Ode for Queen Mary’s birthday»,
Z. 331
Виконує Ольга Табуліна
Г. Перселл – Дует Lost is my quiet, Z. 502
Г. Перселл – Дует Shepherd, leave decoying з ІІ дії опери
«King Arthur», Z. 628
Виконують Валентина Матюшенко, Ольга Табуліна
Ф. Каваллі (1602–1676) – Арія Калісто Restino imbalsamate
з опери «La Calisto»
Виконує Валентина Матюшенко
Т. Мерула (1595–1665) – Folle è ben che si crede
Виконує Ольга Табуліна
А. Стеффані (1654–1728) – Дует Ніобеї та Амфіони Mia fiamma...
mio ardore з опери «Niobe, regina di Tebe»
Виконують Валентина Матюшенко, Ольга Табуліна
Ж.–Б. Люллі (1632–1687) – Чакона з опери-балету «Le bourgeois
gentilhomme», LWV 43
Виконують Ганна Лещенко, Наталія Пилаєва, Галина Остапенко,
Олена Жукова, Наталія Субботіна
Ж.–Б. Люллі – Дует Bel tempo che vola з опери-балету
«Le bourgeois gentilhomme», LWV 43
Виконують Валентина Матюшенко, Ольга Табуліна
Б. Олійник – Музика
Читає Наталія Насікан
Дж. Каріссімі (1605–1674) – Арія Vittoria, mio core
Виконує Ольга Табуліна
А. Фальконьєрі (1585–1656) – Дует Occhietti amati
Виконує Валентина Матюшенко
А. Фальконьєрі – Segui, segui dolente core
Виконує Ольга Табуліна
А. Фальконьєрі – O bellissimi cappelli miei
Виконує Валентина Матюшенко
К. Монтеверді (1567–1643) – Мадригал Lamento della Ninfa, SV 163
Виконує Валентина Матюшенко
К. Монтеверді – Дует Нерона і Поппеї Pur ti miro з опери
«L'incoronazione di Poppea», SV 308
Виконують Валентина Матюшенко, Ольга Табуліна
Акомпанемент
Ганна Лещенко, Наталія Пилаєва, Галина Остапенко
мандоліна, мандола
Олена Жукова
клавесин
Наталія Субботіна
віолончель
А. Фальконьєрі (1585–1656) – Дует Occhietti amati
Виконує Валентина Матюшенко
А. Фальконьєрі – Segui, segui dolente core
Виконує Ольга Табуліна
А. Фальконьєрі – O bellissimi cappelli miei
Виконує Валентина Матюшенко
К. Монтеверді (1567–1643) – Мадригал Lamento della Ninfa, SV 163
Виконує Валентина Матюшенко
К. Монтеверді – Дует Нерона і Поппеї Pur ti miro з опери
«L'incoronazione di Poppea», SV 308
Виконують Валентина Матюшенко, Ольга Табуліна
Акомпанемент
Ганна Лещенко, Наталія Пилаєва, Галина Остапенко
мандоліна, мандола
Олена Жукова
клавесин
Наталія Субботіна
віолончель
Як відомо, «baruecca» з португальської означає – перлина неправильної форми. Термін використовували середньовічні моряки в якості жаргонізму. В італійській культурі з XVI ст. слово вживалося, як синонім усього грубого, фальшивого та незграбного. Дивно, чому, чи не найпрекраснішу віху в мистецтві прозвали химерною?
Вочевидь, для стриманого класицизму і подальших епох афектоване мистецтво бароко здавалося перебільшеним, занадто яскравим та емоційним...
Отже, цей концерт не про міфологічних монстрів або гаргулій на стріхах готичних будівель. Він про щирі почуття, про опуклу, неповторну гармонійну красу завмираючих кадансів, про біль та відчай, радість та захоплення, про кольори буття, про справжнє кохання, оспіване позолоченою музичною мовою бароко...
А ще стиль музики бароко – це можливість імпровізацій, творчих пошуків, експериментів. Тож, ідея програми – поєднання мандолін і мандол, – як спосіб зануритись в епоху вишуканих палаців, розкішно одягнених дам та галантних кавалерів.