О событии
МУЗИЧНИЙ САЛОН
18 листопада 2024 року
Kyiv Baroque Fest – 2024
ДВА СТОЛІТТЯ КЛАВІРНОЇ МУЗИКИ:
ІТАЛІЙСЬКА МАНДРІВКА
Речиталь-презентація
НАТАЛІЇ ФОМЕНКО клавесин, клавікорд (Київ)
Модерація концерту
АННА ГАДЕЦЬКА
ОЛЕКСАНДР ОСТРОВСЬКИЙ
Дж. Фрескобальді (1583–1643)
– Зі збірки «Toccate e Partite d'intavolatura, Librо Primo» (1637):
Balletto
Corrente del Balletto
Passacagli
Partite sopra Ciaccona з «Agguinta»
– «Partite sopra Folio» зі збірки «Toccate e Partite d'intavolatura, Librо Primo» (1616)
– «Cento partite sopra passacagli з “Agguinta”»
зі збірки «Toccate e Partite d'intavolatura, Librо Primo» (1637)
Б. Ґалуппі (1706–1785) – Соната № 34 c–moll
I. Largetto
II. Allegro
III. Allegro assai
Д. Бортнянський (1751–1825) – Соната B–Dur
Allegro moderato
– Соната F–Dur
Allegro
Й. К. Бах (1735–1782) – Соната с–moll, op. 17 № 2
I. Allegro
II. Andante
III. Prestissimo
Д. Бортнянський – Соната C–Dur
I. Allegro moderato
II. Adagio
III. Rondo Andantino
18 листопада 2024 року
Kyiv Baroque Fest – 2024
ДВА СТОЛІТТЯ КЛАВІРНОЇ МУЗИКИ:
ІТАЛІЙСЬКА МАНДРІВКА
Речиталь-презентація
НАТАЛІЇ ФОМЕНКО клавесин, клавікорд (Київ)
Модерація концерту
АННА ГАДЕЦЬКА
ОЛЕКСАНДР ОСТРОВСЬКИЙ
Дж. Фрескобальді (1583–1643)
– Зі збірки «Toccate e Partite d'intavolatura, Librо Primo» (1637):
Balletto
Corrente del Balletto
Passacagli
Partite sopra Ciaccona з «Agguinta»
– «Partite sopra Folio» зі збірки «Toccate e Partite d'intavolatura, Librо Primo» (1616)
– «Cento partite sopra passacagli з “Agguinta”»
зі збірки «Toccate e Partite d'intavolatura, Librо Primo» (1637)
Б. Ґалуппі (1706–1785) – Соната № 34 c–moll
I. Largetto
II. Allegro
III. Allegro assai
Д. Бортнянський (1751–1825) – Соната B–Dur
Allegro moderato
– Соната F–Dur
Allegro
Й. К. Бах (1735–1782) – Соната с–moll, op. 17 № 2
I. Allegro
II. Andante
III. Prestissimo
Д. Бортнянський – Соната C–Dur
I. Allegro moderato
II. Adagio
III. Rondo Andantino
Центральною фігурою у програмі є Дмитро Бортнянський, котрий як музикант значною мірою сформувався в Італії, ввібравши розмаїті традиції Неаполю, Риму, Болоньї та Венеції.
Концерт-подорож є дослідженням як витоків італійської клавірної традиції, позначеної творчістю Джироламо Фрескобальді, так і сучасним для Бортнянського її контекстам – музиці його вчителя Бальдассаре Ґалуппі та колеги по Болонській академії Йоганна Крістіана Баха.
Під час концерту звучатиме новий італійський клавесин, що від літа цього року з'явився у Наталії Фоменко. Його соковита тембральна палітра та чудово відлагоджена механіка значною мірою сприяли появі такої програми.
Поруч із цим інструментом також звучатиме дуже популярний у галантну добу різновид клавіру – клавікорд, що є максимально тихим та інтимно камерним з усіх різновидів клавіру. Його тепле, мережевне та водночас крихке звучання потребують затишного невеликого простору, що і обумовило місце проведення концерту – Музичний салон Національної філармонії України