Про подію
Концерт «Київської камерати» під орудою
Романа Реваковича — нове занурення у польську музику ХХ століття. Цього разу у
програмі твори останніх десятиліть від різних авторів.
Три п’єси у старовинному стилі Генрика Миколая Ґурецького, хоч і написані у 1960-х, коли у польській музиці квітнув авангард,
та демонструє геть іншу лінію творчості композитора. Молодий автор, котрий
встиг заявити про себе експериментальними творами, раптом пише мелодійну просту
музику — так він хотів відповісти на закиди, буцім Ґурецький тільки і здатен,
що до написання шерехів та завивань. Його Три твори написані геть іншою
музичною мовою з поєднанням класикоромантичних та модерних традицій і
відкривають нову сторінку у творчості композитора.
Музика Кіляра ж вражає своєю емоційністю та відкритістю. І не дивно, оскільки поруч із класичними творами, композитор створював музику до ряду фільмів польського, французького, американського виробництва, серед яких є відома стрічка «Піаніст» (2002). Кіномистецтво не могло не вплинути на музику Войцеха Кіляра, що відрізняється неабиякою виразністю та емоційним впливом на слухача.
Дофінансовано з коштів Міністра культури та національної спадщини Республіки Польща з Фонду промоції культури
Співорганізатори концерту: Польський Інститут у Києві / Instytut Polski w Kijowie та Fundacja Pro Musica Viva????