About the show
21 листопада 2024 року
Kyiv Baroque Fest – 2024
За підтримки
Посольства Італійської Республіки в Україні
Італійського інституту культури в Україні
З БОЛОНЬЇ ДО ЛЬВОВА
Ансамбль давньої музики Terra Barocca
Львівської національної філармонії імені Мирослава Скорика
АННА ІВАНЮШЕНКО
художня керівниця (Львів)
СОФІЯ СОЛОВІЙ сопрано
СЕРГІЙ ГАВРИЛЮК барокова скрипка
СТЕПАН СИВОХІП гобой
МАКСИМ РИМАР віолончель
АННА ІВАНЮШЕНКО клавесин
Модерація концерту АННА ГАДЕЦЬКА
А. Кореллі (1653–1713) – Соната № 8 для скрипки і клавесину e–moll
із «12 Violin Sonatas», оp. 5
I. Prelude. Largo
II. Allemanda. Allegro
III. Sarabanda. Largo
IV. Giga. Allegro
Й. К. Бах (1735–1782) – Соната № 5 для клавіру A–Dur із «6 Keyboard Sonatas», op. 17, W. A11
I. Allegro
II. Presto
Д. Бортнянський (1751–1825) – Речитатив “I cielo! Già da mio sguardo…”
і арія Алкіда “Dove ando, son desto” з опери «Алкід»
Й. Мислівечек (1737–1791) – Соната № 2 для скрипки та клавіру D–Dur
із «Six Sonatas for the Piano Forte or Harpsichord
with an Accompaniment for a Violin» (1775)
I. Allegro
II. Andante
III. Menuetto
М. Березовський (1745–1777) – Арія Тіманта “Prudente mi chiedi?” з опери «Демофонт»
Дж. Б. Мартіні (1706–1784) – Соната для віолончелі і continuo a–moll
I. Andante
II. Allegro
III. Allegro. Menuetto
А. Кореллі (1653–1713) – Тріо-соната № 1 C– Dur із «12 Trio Sonatas», op. 4
І. Preludio Largo
ІІ. Corrente Allegro
ІІІ. Adagio. Allemanda Presto
В. А. Моцарт (1756–1791) – Laudate Dominum з «Vesperae solennes de confessore», K. 339
Д. Туптало (1651–1709) – Псальма «Мати милосерда», аранжування Б. Сегіна
Kyiv Baroque Fest – 2024
За підтримки
Посольства Італійської Республіки в Україні
Італійського інституту культури в Україні
З БОЛОНЬЇ ДО ЛЬВОВА
Ансамбль давньої музики Terra Barocca
Львівської національної філармонії імені Мирослава Скорика
АННА ІВАНЮШЕНКО
художня керівниця (Львів)
СОФІЯ СОЛОВІЙ сопрано
СЕРГІЙ ГАВРИЛЮК барокова скрипка
СТЕПАН СИВОХІП гобой
МАКСИМ РИМАР віолончель
АННА ІВАНЮШЕНКО клавесин
Модерація концерту АННА ГАДЕЦЬКА
А. Кореллі (1653–1713) – Соната № 8 для скрипки і клавесину e–moll
із «12 Violin Sonatas», оp. 5
I. Prelude. Largo
II. Allemanda. Allegro
III. Sarabanda. Largo
IV. Giga. Allegro
Й. К. Бах (1735–1782) – Соната № 5 для клавіру A–Dur із «6 Keyboard Sonatas», op. 17, W. A11
I. Allegro
II. Presto
Д. Бортнянський (1751–1825) – Речитатив “I cielo! Già da mio sguardo…”
і арія Алкіда “Dove ando, son desto” з опери «Алкід»
Й. Мислівечек (1737–1791) – Соната № 2 для скрипки та клавіру D–Dur
із «Six Sonatas for the Piano Forte or Harpsichord
with an Accompaniment for a Violin» (1775)
I. Allegro
II. Andante
III. Menuetto
М. Березовський (1745–1777) – Арія Тіманта “Prudente mi chiedi?” з опери «Демофонт»
Дж. Б. Мартіні (1706–1784) – Соната для віолончелі і continuo a–moll
I. Andante
II. Allegro
III. Allegro. Menuetto
А. Кореллі (1653–1713) – Тріо-соната № 1 C– Dur із «12 Trio Sonatas», op. 4
І. Preludio Largo
ІІ. Corrente Allegro
ІІІ. Adagio. Allemanda Presto
В. А. Моцарт (1756–1791) – Laudate Dominum з «Vesperae solennes de confessore», K. 339
Д. Туптало (1651–1709) – Псальма «Мати милосерда», аранжування Б. Сегіна
Знову у центрі програми музична Болонья та її численні прояви, відбиті
крізь розмаїту камерно-інструментальну та камерно-вокальну музику різних
європейських авторів – А. Кореллі, Й.К. Баха, Й. Мислівечека, Дж.Б. Мартіні, М.
Березовського, Д. Бортнянського, В.А. Моцарта.
П'ять музикантів ансамблю
пропонують чимало рим та паралелей, досліджуючи способи взаємодії з різними
загальновживаними музичними тропами галантної доби.
За підтримки Ambasciata d'Italia in Ucraina - Посольство Італії в Україні | Istituto Italiano di Cultura Kiev / Італійського інституту культури в Україні