About the show
МУЗИЧНИЙ САЛОН
5 грудня 2024 року
СПОРІДНЕНІСТЬ
ДІАНА ЗЯБЧЕНКО мецо-сопрано
ДАР’Я ШУТКО фортепіано
Концерт веде ТЕТЯНА НОВИЦЬКА
Р. Горобець (нар. 1975) – Цикл «Пори року» на тексти Сайґьо
для голосу і фортепіано
Весна (Верби під дощем. Гуси)
Літо (Гвоздики. Струмок)
Осінь (Місяць)
Зима (Місяць…колискова)
А. Мокану (нар. 1989) – «П’ять хайку» для фортепіано
Б. Логінов (нар. 1990), вірші М. Хвильового – Путь
Ю. Іщенко (1938–2021) – Цикл п’єс для фортепіано
«Поетичні настрої» (Зошит другий)
С. Луньов (нар. 1964) – Цикл «Лютий Січень 23-го» для голосу і фортепіано
1. Коло, вірші М. Воробйова
2. Молода вода, вірші В. Стуса
3. Намарні люди, вірші І. Малковича
4. Смерть героя (Комар), вірші В. Неборака
5 грудня 2024 року
СПОРІДНЕНІСТЬ
ДІАНА ЗЯБЧЕНКО мецо-сопрано
ДАР’Я ШУТКО фортепіано
Концерт веде ТЕТЯНА НОВИЦЬКА
Р. Горобець (нар. 1975) – Цикл «Пори року» на тексти Сайґьо
для голосу і фортепіано
Весна (Верби під дощем. Гуси)
Літо (Гвоздики. Струмок)
Осінь (Місяць)
Зима (Місяць…колискова)
А. Мокану (нар. 1989) – «П’ять хайку» для фортепіано
Б. Логінов (нар. 1990), вірші М. Хвильового – Путь
Ю. Іщенко (1938–2021) – Цикл п’єс для фортепіано
«Поетичні настрої» (Зошит другий)
С. Луньов (нар. 1964) – Цикл «Лютий Січень 23-го» для голосу і фортепіано
1. Коло, вірші М. Воробйова
2. Молода вода, вірші В. Стуса
3. Намарні люди, вірші І. Малковича
4. Смерть героя (Комар), вірші В. Неборака
Взаємодія, дослідження, цілісність. Зв’язок музики та слова, поезії та звуку. Протистояння за першість чи гармонійна взаємодія?
Багато століть цей зв’язок постійно трансформується. У сучасному звучанні ця взаємодія набуває нових форм. Кожна зі сфер підсилює вираження задуму.
Концерт будується на творах українських сучасних композиторів Святослава Луньова, Романа Горобця, Юрія Іщенка та Адріана Мокану, що використовували у своїх творах тексти українських поетів Василя Стуса, Івана Малковича, Миколи Воробйова та японського поета Сайгьо і жанр хайку в цілому.
Занурення у програму – це дослідження взаємодії музики та слова у сучасному культурницькому контексті. Спорідненість різних поколінь композиторів, що створюють українську академічну та авторську музику.