About the show
6 лютого 2025 року
У НАСТРОЇ СЕРЕНАДИ
КИЇВСЬКИЙ
КАМЕРНИЙ ОРКЕСТР
НАТАЛІЯ ПОНОМАРЧУК диригентка
ДЕНИС КАШУБА фортепіано
АНАСТАСІЯ САБАДАШ литаври
Концерт веде ОЛЕКСАНДР РУДЬКО
І відділ
Б. Мартіну (1890–1959) – Подвійний концерт для двох струнних оркестрів,
фортепіано і литавр, H. 271
I. Poco allegro
II. Largo
III. Allegro
Л. Яначек (1854–1928) – Сюїта для струнного оркестру, JW 6/2, ILJ 26
I. Moderato
II. Adagio
III. Andante con moto
IV. Presto
V. Adagio
VI. Andante
ІІ відділ
А. Дворжак (1841–1904) – Серенада для струнного оркестру E–dur, op. 22
І. Moderato
ІІ. Tempo di Valse, Trio. Allegro con moto
ІІІ. Scherzo. Vivace
IV. Larghetto
V. Finale. Allegro vivace
У НАСТРОЇ СЕРЕНАДИ
КИЇВСЬКИЙ
КАМЕРНИЙ ОРКЕСТР
НАТАЛІЯ ПОНОМАРЧУК диригентка
ДЕНИС КАШУБА фортепіано
АНАСТАСІЯ САБАДАШ литаври
Концерт веде ОЛЕКСАНДР РУДЬКО
І відділ
Б. Мартіну (1890–1959) – Подвійний концерт для двох струнних оркестрів,
фортепіано і литавр, H. 271
I. Poco allegro
II. Largo
III. Allegro
Л. Яначек (1854–1928) – Сюїта для струнного оркестру, JW 6/2, ILJ 26
I. Moderato
II. Adagio
III. Andante con moto
IV. Presto
V. Adagio
VI. Andante
ІІ відділ
А. Дворжак (1841–1904) – Серенада для струнного оркестру E–dur, op. 22
І. Moderato
ІІ. Tempo di Valse, Trio. Allegro con moto
ІІІ. Scherzo. Vivace
IV. Larghetto
V. Finale. Allegro vivace
Київський камерний оркестр пропонує свій унікальний погляд на чеську музику ХХ та ХІХ століть. Саме так: рухаючись від музики модерніста Богуслава Мартіну до Леоша Яначека та Антоніна Дворжака слухач занурюватиметься у підвалини чеської класичної музики.
Подвійний концерт Мартіну, де сольними інструментами виступають фортепіано та литаври, маркує інтерес композитора до актуального тоді модернізму з його жорсткими урбаністичними звучаннями, залізобетонним ритмом та цікавими тембровими поєднаннями.
Ранній твір Яначека з одного боку видає захоплення сучасним йому Вагнером із характерними млосними гармоніями та густим плетивом мелодій. А з іншого — увагу до запального танцювального фольклору Моравії.
Серенада Дворжака захоплює поєднанням яскравих ліричних тем та по-класичному струнких форм. Отож чеська музика постає відкритою до загальноєвропейських традицій, водночас зберігаючи власне унікальне звучання.