О событии
27 листопада 2024 року
За підтримки Per Forma від Kyiv Contemporary Music Days,
Performing Arts Fund NL та Міністерства освіти, культури та науки Нідерландів
для розвитку сектору перформативних мистецтв в Україні
ТІЛО МУЗИКИ
Ensemble24
АНТОНІЙ КЕДРОВСЬКИЙ диригент
АКІМ ЗВАРИЧ, КРИСТИНА ГОРДІЄНКО скрипка
ОЛЕКСАНДР СВЄТ альт
ХРИСТИНА МЕРЧУК, КАРОЛІНА МУЗИЧЕНКО віолончель
НАЗАРІЙ СТЕЦЬ контрабас
МАКСИМ ІВАНОВ флейта, ЛІАМ ЛАРСЕН флейта Данія
НАЗАР ЯРМОЛЮК, ЯРОСЛАВ ГРЕСЬ,
АРТЕМ ШЕСТОВСЬКИЙ кларнет
ОЛЕКСАНДР ЧОРНИЙ, ТИМІШ МЕЛЬНИК фортепіано
ОЛЕСЬ МАНИК перкусія
Модератор концерту ОЛЕКСАНДР ЧОРНИЙ
Прем’єри в Україні!
М. Галаджун – Коли охоплює тривога… / When anxiety hits… для скрипки, басфлейти,
віолончелі, фортепіано і перкусії (2024)
Акім Зварич, Ліам Ларсен, Христина Мерчук,
Олександр Чорний, Олесь Маник, диригує Антоній Кедровський
Ф. Бедроссян – Використання слів / L'usage de la parole для віолончелі,
кларнета і фортепіано (1999)
Кароліна Музиченко, Ярослав Гресь, Олександр Чорний
Г. Лахенманн – Тиск / Pression для віолончелі соло (1969)
Христина Мерчук
Х. Кім – Знову та ж фігня / Same New Shit для скрипки, альта, віолончелі, флейти,
бас-кларнета і фортепіано (2020)
Акім Зварич, Олександр Свєт, Христина Мерчук, Максим Іванов,
Артем Шестовський, Тиміш Мельник, диригує Антоній Кедровський
Б. Мунтендорф – Швидкісні дрижаки / Shivers on Speed для скрипки, віолончелі,
бас-флейти, бас-кларнета і фортепіано (2013)
Кристина Гордієнко, Христина Мерчук, Ліам Ларсен, Назар Ярмолюк,
Тиміш Мельник, диригує Антоній Кедровський
А. Шуберт – Цукор, математика і батіг / Sugar Math and Whips для скрипки, контрабаса,
фортепіано, перкусії та електроніки (2011)
Кристина Гордієнко, Назарій Стець, Олександр Чорний, Олесь Маник,
диригує Антоній Кедровський
За підтримки Per Forma від Kyiv Contemporary Music Days,
Performing Arts Fund NL та Міністерства освіти, культури та науки Нідерландів
для розвитку сектору перформативних мистецтв в Україні
ТІЛО МУЗИКИ
Ensemble24
АНТОНІЙ КЕДРОВСЬКИЙ диригент
АКІМ ЗВАРИЧ, КРИСТИНА ГОРДІЄНКО скрипка
ОЛЕКСАНДР СВЄТ альт
ХРИСТИНА МЕРЧУК, КАРОЛІНА МУЗИЧЕНКО віолончель
НАЗАРІЙ СТЕЦЬ контрабас
МАКСИМ ІВАНОВ флейта, ЛІАМ ЛАРСЕН флейта Данія
НАЗАР ЯРМОЛЮК, ЯРОСЛАВ ГРЕСЬ,
АРТЕМ ШЕСТОВСЬКИЙ кларнет
ОЛЕКСАНДР ЧОРНИЙ, ТИМІШ МЕЛЬНИК фортепіано
ОЛЕСЬ МАНИК перкусія
Модератор концерту ОЛЕКСАНДР ЧОРНИЙ
Прем’єри в Україні!
М. Галаджун – Коли охоплює тривога… / When anxiety hits… для скрипки, басфлейти,
віолончелі, фортепіано і перкусії (2024)
Акім Зварич, Ліам Ларсен, Христина Мерчук,
Олександр Чорний, Олесь Маник, диригує Антоній Кедровський
Ф. Бедроссян – Використання слів / L'usage de la parole для віолончелі,
кларнета і фортепіано (1999)
Кароліна Музиченко, Ярослав Гресь, Олександр Чорний
Г. Лахенманн – Тиск / Pression для віолончелі соло (1969)
Христина Мерчук
Х. Кім – Знову та ж фігня / Same New Shit для скрипки, альта, віолончелі, флейти,
бас-кларнета і фортепіано (2020)
Акім Зварич, Олександр Свєт, Христина Мерчук, Максим Іванов,
Артем Шестовський, Тиміш Мельник, диригує Антоній Кедровський
Б. Мунтендорф – Швидкісні дрижаки / Shivers on Speed для скрипки, віолончелі,
бас-флейти, бас-кларнета і фортепіано (2013)
Кристина Гордієнко, Христина Мерчук, Ліам Ларсен, Назар Ярмолюк,
Тиміш Мельник, диригує Антоній Кедровський
А. Шуберт – Цукор, математика і батіг / Sugar Math and Whips для скрипки, контрабаса,
фортепіано, перкусії та електроніки (2011)
Кристина Гордієнко, Назарій Стець, Олександр Чорний, Олесь Маник,
диригує Антоній Кедровський
Тіло музики — унікальне, пізнаване, чуттєве, уявне. У цьому концерті музична матерія щоразу наділятиметься новими якостями, досліджуючи сприйняття слухачем її тілесності. Звук, який виникає унаслідок коливань у просторі, так само спричиняє коливання в емоційному сприйнятті слухача: найтонші звукові зміни викликають тремтіння, дрижаки. Цьому феномену присвячений твір Бріґітти Мунтендорф. Александр Шуберт створює ситуацію кидання слухача між матеріями класичної музики та альтернативного року. Франк Бедросян працює з фантомним тілом неіснуючого голосу. Хьокдже Кім задається питанням, що забезпечує унікальність матерії музики у нинішній час, коли кожен прагне виділитися і запропонувати світові щось особливе. Гельмут Лахенман, між тим, намагається досягти досвіду чистої тілесності, коли все у музиці вже спробуване, доторкнене.
У концерті прозвучить твір української композиторки Марти Галаджун, написаний на замовлення ансамблю.