Про подію
ТІЛО МУЗИКИ
Ensemble24
Тіло музики — унікальне, пізнаване, чуттєве, уявне. У цьому концерті музична матерія щоразу наділятиметься новими якостями, досліджуючи сприйняття слухачем її тілесності. Звук, який виникає унаслідок коливань у просторі, так само спричиняє коливання в емоційному сприйнятті слухача: найтонші звукові зміни викликають тремтіння, дрижаки. Цьому феномену присвячений твір Бріґітти Мунтендорф. Александр Шуберт створює ситуацію кидання слухача між матеріями класичної музики та альтернативного року. Франк Бедросян працює з фантомним тілом неіснуючого голосу. Хьокдже Кім задається питанням, що забезпечує унікальність матерії музики у нинішній час, коли кожен прагне виділитися і запропонувати світові щось особливе. Гельмут Лахенман, між тим, намагається досягти досвіду чистої тілесності, коли все у музиці вже спробуване, доторкнене.
У концерті прозвучить твір української композиторки Марти Галаджун, написаний на замовлення ансамблю.
Антоній Кедровський диригент
Акім Зварич скрипка, Олександр Свєт альт
Христина Мерчук віолончель, Назарій Стець контрабас
Максим Іванов флейта, Ліам Ларсен флейта Данія
Назар Ярмолюк, Ярослав Гресь кларнет
Олександр Чорний, Тиміш Мельник фортепіано
Олесь Маник перкусія
А. Шуберт Цукор, математика і батіг / Sugar Math and Whips для скрипки, контрабаса, фортепіано, перкусії та електроніки (2011)
Х. Кім Знову та ж фігня / Same New Shit для скрипки, альта, віолончелі, флейти, бас-кларнета та фортепіано (2020)
Б. Мунтендорф Швидкісні дрижаки / Shivers on Speed для скрипки, віолончелі, бас-флейти, бас-кларнета і фортепіано (2013)
Г. Лахенманн Тиск / Pression для віолончелі соло (1969)
М. Галаджун Новий твір для скрипки, бас-флейти, віолончелі і перкусії (2024)
Ф. Бедроссян Використання слів / L'usage de la parole для віолончелі, кларнета та фортепіано (1999)
За підтримки Per Forma від Kyiv Contemporary Music Days, Performing Arts Fund NL та Міністерства освіти, культури та науки Нідерландів для розвитку сектору перформативних мистецтв в Україні