О событии
16 листопада 2024 року
Kyiv Baroque Fest – 2024
За підтримки
Чеського центру у Києві
ГАЛАНТНИЙ ДІАЛОГ:
УКРАЇНСЬКА ПОЗДОВЖНЯ ФЛЕЙТА І КЛАВЕСИН
БОЖЕНА КОРЧИНСЬКА поздовжня флейта (Львів)
ОЛЬГА ШАДРІНА-ЛИЧАК клавесин (Київ)
Модерація концерту АННА ГАДЕЦЬКА
Фр. Бенда (1709–1786) – Соната для флейти і basso continuo e–moll, L3.57 (1756)
I. Largo, ma un poco andante
II. Arioso, un poco allegro
III. Presto
Й. Мислівечек (1737–1781) – Allegro con brio з Сонати для клавесина D–Dur,
транскрипція для флейти і клавесина
Ж.–Ф. Рамо (1683–1764) – Фанфарінета, Тріумфуюча із Сюїти a–moll
з «Nouvelles suites de pièces de Clavecin» (1728)
– Бесіда Муз із «Pièces de clavecin avec une méthode» (1724)
Г. Ф. Телеман (1681–1767) – Соло Affettuoso d–moll з «Essercizii musici», TWV 41:d4 (1740)
Й. Б. Ванхаль (1739–1813) – Соната для флейти і басу C–Dur
з «Six Sonates pour une Flute avec la Basse», ор. 10 № 2
I. Allegro
II. Adagio
III. Minuetto
Д. Бортнянський (1751–1825) – Соната для клавіру C–Dur, оригінальне перекладення
для поздовжньої флейти і клавіру
Мирослава Корчинського (1941–2021)
I. Allegro moderato
II. Adagio
III. Andantino
Kyiv Baroque Fest – 2024
За підтримки
Чеського центру у Києві
ГАЛАНТНИЙ ДІАЛОГ:
УКРАЇНСЬКА ПОЗДОВЖНЯ ФЛЕЙТА І КЛАВЕСИН
БОЖЕНА КОРЧИНСЬКА поздовжня флейта (Львів)
ОЛЬГА ШАДРІНА-ЛИЧАК клавесин (Київ)
Модерація концерту АННА ГАДЕЦЬКА
Фр. Бенда (1709–1786) – Соната для флейти і basso continuo e–moll, L3.57 (1756)
I. Largo, ma un poco andante
II. Arioso, un poco allegro
III. Presto
Й. Мислівечек (1737–1781) – Allegro con brio з Сонати для клавесина D–Dur,
транскрипція для флейти і клавесина
Ж.–Ф. Рамо (1683–1764) – Фанфарінета, Тріумфуюча із Сюїти a–moll
з «Nouvelles suites de pièces de Clavecin» (1728)
– Бесіда Муз із «Pièces de clavecin avec une méthode» (1724)
Г. Ф. Телеман (1681–1767) – Соло Affettuoso d–moll з «Essercizii musici», TWV 41:d4 (1740)
Й. Б. Ванхаль (1739–1813) – Соната для флейти і басу C–Dur
з «Six Sonates pour une Flute avec la Basse», ор. 10 № 2
I. Allegro
II. Adagio
III. Minuetto
Д. Бортнянський (1751–1825) – Соната для клавіру C–Dur, оригінальне перекладення
для поздовжньої флейти і клавіру
Мирослава Корчинського (1941–2021)
I. Allegro moderato
II. Adagio
III. Andantino
Концерт дуету Божени Корчинської, львівської сопілкарки і дослідниці та київської клавесиністки, завідувачки кафедри старовинної музики Національної музичної академії України Ольги Шадріної-Личак.
Спеціально підготована для фестивалю програма переважно фокусується на музиці чеських композиторів галантної доби, твори яких не часто звучать в Україні – Франтішека Бенди, Йозефа Мислівечека, Йогана Баптиста Ванхаля.
Поруч із цими авторами твори Рамо та Бортнянського отримують інакшу контекстуалізацію, провокуючи уявити інші взаємозв'язки, властиві діалогу різних європейських країн.