О событии
17 листопада 2024 року
Kyiv Baroque Fest – 2024
За підтримки
Польського Інституту у Києві
МІЙ LE GRAND TOUR,
АБО У ПОШУКАХ ВТРАЧЕНИХ СЕНСІВ
Речиталь
НАТАЛІЇ СІКОРСЬКОЇ тафель-клавір (Київ)
Модерація концерту АННА ГАДЕЦЬКА
В. Фр. Бах (1710–1784) – Прокидайся, F. 27
– Полонез, F. 12
Є. Білоградська (1739 – після 1764) – Варіації на тему Менуету Й. Штарцера
Б. Ґалуппі (1706–1785) – Соната d–moll, IBG 75
I. Andantino
II. Presto
Д. Бортнянський (1751–1825) – Largo
– Allegro із Сонати F–Dur
Л. Кожелуг (1747–1818) – Соната f–moll, ор. 38 № 3
I. Largo
II. Allegro agitato
Е. Ванжура (1750–1802) – Рондо з «Української симфонії»,
авторська версія для клавіру
М. Шимановська (1789–1831) – Полонез (присвята П’єру Байо)
– Кадриль F–Dur
– Мазурка C–Dur
М. К. Огінський (1765–1833) – Полонез «Прощання з Вітчизною» a–moll
Дж. Філд (1782–1837) – Ноктюрн №4 A–Dur, Н.36 (присвята п. Розенкамф)
К. Ліпінський (1790–1861) – Патетичний полонез (присвята Леопольдін ді Марінскі)
Л. Бетховен (1770–1827) – Рондо «Гнів через втрачений пенні,
виплеснутий у каприсі» G–Dur, ор. 129
Kyiv Baroque Fest – 2024
За підтримки
Польського Інституту у Києві
МІЙ LE GRAND TOUR,
АБО У ПОШУКАХ ВТРАЧЕНИХ СЕНСІВ
Речиталь
НАТАЛІЇ СІКОРСЬКОЇ тафель-клавір (Київ)
Модерація концерту АННА ГАДЕЦЬКА
В. Фр. Бах (1710–1784) – Прокидайся, F. 27
– Полонез, F. 12
Є. Білоградська (1739 – після 1764) – Варіації на тему Менуету Й. Штарцера
Б. Ґалуппі (1706–1785) – Соната d–moll, IBG 75
I. Andantino
II. Presto
Д. Бортнянський (1751–1825) – Largo
– Allegro із Сонати F–Dur
Л. Кожелуг (1747–1818) – Соната f–moll, ор. 38 № 3
I. Largo
II. Allegro agitato
Е. Ванжура (1750–1802) – Рондо з «Української симфонії»,
авторська версія для клавіру
М. Шимановська (1789–1831) – Полонез (присвята П’єру Байо)
– Кадриль F–Dur
– Мазурка C–Dur
М. К. Огінський (1765–1833) – Полонез «Прощання з Вітчизною» a–moll
Дж. Філд (1782–1837) – Ноктюрн №4 A–Dur, Н.36 (присвята п. Розенкамф)
К. Ліпінський (1790–1861) – Патетичний полонез (присвята Леопольдін ді Марінскі)
Л. Бетховен (1770–1827) – Рондо «Гнів через втрачений пенні,
виплеснутий у каприсі» G–Dur, ор. 129
Тафель-клавір – оригінальний та своєрідний вид клавіру, популярний як за часів галантної доби, так і у першій половині XIX століття.
Його тендітне та обертоново мерехтливе звучання відкриває ще один неповторний музичний світ.
Тафель-клавір, що звучатиме на концерті, є унікальним історичним інструментом самого початку ХІХ століття. Його відреставровано завдяки зусиллям власниці-виконавиці – київської клавіристки та дослідниці Наталії Сікорської.
Програма концерту пропонує дуже різноманітну клавірну музику, особливе місце у якій займають твори польських композиторів – Марії Шимановської, Міхала Клеофаса Огінського, Кароля Ліпінського.
Ці мініатюри як найбільше пасують простору салонного музикування, що передбачав занурення в інтимні переживання та особистісні поетичні звернення-присвяти.