О событии
За підтримки Благодійного фонду VERE MUSIC FUND
ЗАКРИТТЯ 160-го КОНЦЕРТНОГО СЕЗОНУ
АКАДЕМІЧНИЙ СИМФОНІЧНИЙ ОРКЕСТР НАЦІОНАЛЬНОЇ ФІЛАРМОНІЇ УКРАЇНИ
МИКОЛА ДЯДЮРА головний диригент
ОЛЕКСАНДР ФЕДЮРКО фортепіано
Концерт веде СВІТЛАНА КОРЕЦЬКА
І відділ
В. А. Моцарт (1756–1791) – Увертюра до опери «Луцій Сулла»
Ф. Мендельсон (1809–1847) – Концерт № 2 для фортепіано з оркестром d–moll, op. 40
I. Allegro appassionatо
II. Adagio. Molto sostenuto
III. Finale. Presto scherzando
ІІ відділ
Л. Бетховен (1770–1827) – Сюїта з музики до балету «Творіння Прометея», op. 43
Увертюра
Інтродукція «La Tempesta»
№ 12. Solo di Gioja
№ 16. Finale
Є. Станкович (нар. 1942) – Сюїта з музики до балету «Прометей»
I. Велике Adagio
II. Дике Скерцо
III. Соло для оркестру
Концерт-закриття
160-го сезону містить програму неабиякої міці та потужності. Наскрізною ниткою
тут проходить тема прометеєвого подвигу — у полум’яних творах німецького
композитора Людвига ван Бетховена та сучасного українського автора Євгена
Станковича, сповнених запалу та енергії. Кожен з авторів по-своєму осмислює
вчинок Прометея: комусь важить його рішучість та стійкість, комусь — тривалий
шлях міркувань та вибору. Та поєднуючись разом, ці твори дають охопне уявлення
про героя та спонукають до розмислення про його дії.
Поруч з цими творами прозвучить Фортепіанний концерт №2 Мендельсона у виконанні молодого піаніста Олександра Федюрка. У цьому творі теж є відгомін прометеївських поривань — але повʼязаний не так з музикою, скільки з історією створення концерту. Мендельсон, звиклий швидко працювати над творами, цього разу потребував особливого напруження сил, аби скомпонувати концерт, який би його влаштовував. Тож і робота над цією музикою забрала у нього неочікувано багато часу — майже пів року, тоді як свій Перший концерт він створив за пару місяців. Втім зусилля виправдали себе, і Другий фортепіанний концерт Мендельсона посідає важливе місце у репертуарі сучасного піаніста.
За підтримки Благодійного фонду VERE MUSIC FUND