250-400 грн
Закриття 160-го концертного сезону
28 червня 2024

Закриття 160-го концертного сезону

Продаж квитків зупинено
Але ви можете ознайомитись з іншими подіями категорії «РЕКОМЕНДУЄМО»
250-400 грн

Національна філармонія України
Володимирський узвіз, 2

Про подію

28 червня 2024 року
За підтримки Благодійного фонду VERE MUSIC FUND
ЗАКРИТТЯ 160-го КОНЦЕРТНОГО СЕЗОНУ
АКАДЕМІЧНИЙ СИМФОНІЧНИЙ ОРКЕСТР НАЦІОНАЛЬНОЇ ФІЛАРМОНІЇ УКРАЇНИ
МИКОЛА ДЯДЮРА головний диригент
ОЛЕКСАНДР ФЕДЮРКО фортепіано
Концерт веде СВІТЛАНА КОРЕЦЬКА

І відділ

В. А. Моцарт (1756–1791) – Увертюра до опери «Луцій Сулла»


Ф. Мендельсон (1809–1847) – Концерт № 2 для фортепіано з оркестром d–moll, op. 40
I. Allegro appassionatо
II. Adagio. Molto sostenuto
III. Finale. Presto scherzando


ІІ відділ

Л. Бетховен (1770–1827) – Сюїта з музики до балету «Творіння Прометея», op. 43
Увертюра
Інтродукція «La Tempesta»
№ 12. Solo di Gioja
№ 16. Finale


Є. Станкович (нар. 1942) – Сюїта з музики до балету «Прометей»
I. Велике Adagio
II. Дике Скерцо
III. Соло для оркестру

Концерт-закриття 160-го сезону містить програму неабиякої міці та потужності. Наскрізною ниткою тут проходить тема прометеєвого подвигу — у полум’яних творах німецького композитора Людвига ван Бетховена та сучасного українського автора Євгена Станковича, сповнених запалу та енергії. Кожен з авторів по-своєму осмислює вчинок Прометея: комусь важить його рішучість та стійкість, комусь — тривалий шлях міркувань та вибору. Та поєднуючись разом, ці твори дають охопне уявлення про героя та спонукають до розмислення про його дії.

Поруч з цими творами прозвучить Фортепіанний концерт №2 Мендельсона у виконанні молодого піаніста Олександра Федюрка. У цьому творі теж є відгомін прометеївських поривань — але повʼязаний не так з музикою, скільки з історією створення концерту. Мендельсон, звиклий швидко працювати над творами, цього разу потребував особливого напруження сил, аби скомпонувати концерт, який би його влаштовував. Тож і робота над цією музикою забрала у нього неочікувано багато часу — майже пів року, тоді як свій Перший концерт він створив за пару місяців. Втім зусилля виправдали себе, і Другий фортепіанний концерт Мендельсона посідає важливе місце у репертуарі сучасного піаніста.

За підтримки Благодійного фонду VERE MUSIC FUND

Попереднє замовлення