200-400 грн
Бетховен / Шуберт. Симфонія № 6
26 листопада 2024

Бетховен / Шуберт. Симфонія № 6

Продаж квитків зупинено
Але ви можете ознайомитись з іншими подіями категорії «РЕКОМЕНДУЄМО»
200-400 грн

Національна філармонія України
Володимирський узвіз, 2

Про подію

26 листопада 2024 року
БЕТХОВЕН/ШУБЕРТ
СИМФОНІЯ № 6
НАЦІОНАЛЬНИЙ
ПРЕЗИДЕНТСЬКИЙ ОРКЕСТР
НАТАЛІЯ ПОНОМАРЧУК диригентка
Концерт веде ОЛЬГА ГУБКО

I відділ

Л. Бетховен (1770–1827) – Симфонія № 6 «Пасторальна» F–Dur, ор. 68
I. Erwachen heiterer Empfindungen bei der Ankunft
auf dem Lande / Пробудження радісних
почуттів на лоні природи
Allegro ma non troppo
II. Scene am Bach / Сцена біля струмка.
Andante molto moto
III. Lustiges Zusammensein der Landleute /
Веселе зібрання селян. Allegro
IV. Gewitter. Sturm / Гроза. Буря. Allegro
V. Hirtengesang. Frohe und dankbare Gefühle
nach dem Sturm /Пастушача пісня.
Радісне почуття вдячності після бурі . Allegretto

II відділ

Ф. Шуберт (1797–1828) – Симфонія № 6 C–Dur, D 589
I. Adagio – Allegro
II. Andante
III. Scherzo. Presto – Più lento
IV. Allegro moderato
Бетховен і Шуберт — композитори, що мешкали в одному місті, Відні, і творили в один і той час — на початку ХІХ століття. Ба більше, обоє написали по девʼять симфоній, тож Шості симфонії обох, що прозвучать на концерті, відмічають один рівень оволодіння цим жанром. Коли вже так багато спільного, то чому б не порівняти твори цих двох митців?
Шоста симфонія Бетховена написана визнаним майстром у віці 38 років, котрий пережив ряд життєвих негараздів та мав за плечима чималий творчий спадок, який майже увесь був виконаний при житті майстра. Це робило Бетховена чудовим знавцем оркестру, котрий вільно розбирався у всіх інструментах. Його Шоста “Пасторальна” симфонія — це зразок зрілого письма Бетховена, де він чудово відчуває форму, створює виразні мелодії та вигідно показує можливості усіх оркестрових інструментів.
Шуберт створив свою Шосту симфонію у віці 21 року, маючи за плечима багато музичного, та не життєвого досвіду. Жодна з його симфоній не була виконана публічно, а Шоста прозвучала за кілька тижнів після смерті автора. Композитор писав свої симфонічні твори, спираючись радше на внутрішній слух, аніж на реальне звучання оркестру, тож йому могли б закидати пересичення партій духових і замалу вагу струнних відповідно. Та чи не в цій барвистості духових краса симфонії? У різких поворотах гармоній та зіставленнях інструментів відчувається молодечий запал та бажання шукати свій власний голос у творчості.
Попереднє замовлення