Про подію
5 лютого 2025 року
ГУБАРЕНКО. КАМЕРНІ СИМФОНІЇ
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЗАСЛУЖЕНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ СИМФОНІЧНИЙ ОРКЕСТР УКРАЇНИ
ВОЛОДИМИР СІРЕНКО диригент
БОГДАНА ПІВНЕНКО скрипка
МИРОСЛАВА КОТОРОВИЧ скрипка
Концерт веде СВІТЛАНА КОРЕЦЬКА
І відділ
В. Губаренко (1934–2000) – Камерна симфонія № 1 для скрипки з оркестром, op. 14
Богдана Півненко
– Камерна симфонія № 2 для скрипки з оркестром, op. 29
I. Moderato, risoluto
II. Andantino con anima
Мирослава Которович
ІІ відділ
В. Губаренко – Камерна симфонія № 3 для двох скрипок з оркестром, op. 36
Богдана Півненко, Мирослава Которович
Р. Штраус (1864–1949) – Симфонічна поема «Смерть і просвітлення», op. 24
ГУБАРЕНКО. КАМЕРНІ СИМФОНІЇ
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЗАСЛУЖЕНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ СИМФОНІЧНИЙ ОРКЕСТР УКРАЇНИ
ВОЛОДИМИР СІРЕНКО диригент
БОГДАНА ПІВНЕНКО скрипка
МИРОСЛАВА КОТОРОВИЧ скрипка
Концерт веде СВІТЛАНА КОРЕЦЬКА
І відділ
В. Губаренко (1934–2000) – Камерна симфонія № 1 для скрипки з оркестром, op. 14
Богдана Півненко
– Камерна симфонія № 2 для скрипки з оркестром, op. 29
I. Moderato, risoluto
II. Andantino con anima
Мирослава Которович
ІІ відділ
В. Губаренко – Камерна симфонія № 3 для двох скрипок з оркестром, op. 36
Богдана Півненко, Мирослава Которович
Р. Штраус (1864–1949) – Симфонічна поема «Смерть і просвітлення», op. 24
Більше знаний як оперний композитор, Віталій Губаренко має у своєму творчому доробку чимало симфонічних творів. Це – справжні перлини лірики та полумʼяності, які збудовані на взаємодії усіх складових музичної тканини, ніби це оперні герої, котрі співчувають, хвилюються та радіють разом.
Камерні симфонії Губаренка – відносно невеликі за тривалістю композиції, написані для оркестру та солюючого інструмента. У кожній симфонії соліст, немов герой у навколишньому світі, що переживає свої драми. Окрім такого ліричного налаштування, симфонії дозволяють продемонструвати неабияку виконавську майстерність музикантів.
Три камерні симфонії Губаренка доповнить симфонічна поема Штрауса “Смерть і просвітлення”.
Написана композитором у віці 24 років, вона побудована на його розмислах про наповненість життя, що веде до свого логічного підсумку – смерті. Показово, що відчуваючи кінець свого земного існування, Штраус зізнавався рідним, що згасання життя відбувається точно так само, як він описав у своєму творі пів століття тому. Відтак цей лірико-філософський твір стане логічним завершенням концерту.