Про подію
Музика Європи. Жіночий погляд
Олександра Синякова флейта
Інна Сухарєва гобой
Анжеліка Зінченко валторна
Віра Стефанко гобой
Анна Поліщук фортепіано
Концерт веде Тетяна Новицька
Прем’єра програми Музика Європи. Жіночий погляд і перший спільний виступ нового духового і суто жіночого ансамблю, створеного за ініціативи піаністки Анни Поліщук. Це унікальний проєкт в українському музичному просторі, якому немає аналогів. Жінки – виконавиці на флейті, гобої, валторні в ансамблі із фортепіано, як центральним та об’єднуючим інструментом, – запрошують у мандрівку в просторі та часі, різними епохами та країнами Європи, даруючи публіці естетичне та інтелектуальне задоволення від побаченого та почутого.
Так, французьке бароко та іспанська Фолія представлені Варіаціями Маре (1656-1728) на тему іспанської фолії (1701): грайлива, непередбачувана мелізматика, різнотемпові варіації зачаровують, гіпнотизують та переносять слухача у добу краси, королів, їх жінок, балів та пристрасного й палкого кохання.
Німецький класицизм представлений у програмі твором Карла Філіпа Емануеля Баха (1714-1788) – Тріо-сонатою для двох соло-інструментів та басо-контінуо (1731). У цьому концерті прозвучить транскрипція для флейти, гобоя і фортепіано.
Постромантична Франція постане з твору Мелані Елен Боні (1858-1937) – учениці Сезара Франка – «Лісові сцени» для флейти, валторни та фортепіано (1938). Програмна зображальна музика, вкрай рідко виконувана як в Україні так й в усьому світі.
Нарешті, Англія ХХ століття. Талановита актриса, співачка, піаністка та композитор Меделайн Дрінг (1923-1977), дружина першого гобоїста Лондонського симфонічного оркестру напрочуд тонко, майстерно і талановито використовує тембри та можливості дерев'яних духових інструментів. Будучи прекрасною піаністкою, – професійно використовує фактуру партії фортепіано. Нажаль, Тріо для флейти, гобоя та фортепіано (1968), – нечасто виконується в Україні. Три його частини – різні характери, стани душі, грані життя.