Про подію
12 червня 2024 року
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЗАСЛУЖЕНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ СИМФОНІЧНИЙ ОРКЕСТР УКРАЇНИ
ВОЛОДИМИР СІРЕНКО
художній керівник і головний диригент
Соліст
МИХАЙЛО ЗАХАРОВ скрипка, Австрія
Концерт веде ТЕТЯНА ФІЛІПЕНКО
І відділ
С. Борткевич (1877–1952) – Концерт для скрипки з оркестром d–moll, op. 22
І. Allegro deciso
ІІ. Poeme. Largo
ІІІ. Inroduzione. Andantino
ІІ відділ
А. Дворжак (1841–1904) – Концертна увертюра «Отелло», op. 93
Ф. Ліст (1811–1886) – Симфонічна поема № 3 «Прелюди», op. 97
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЗАСЛУЖЕНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ СИМФОНІЧНИЙ ОРКЕСТР УКРАЇНИ
ВОЛОДИМИР СІРЕНКО
художній керівник і головний диригент
Соліст
МИХАЙЛО ЗАХАРОВ скрипка, Австрія
Концерт веде ТЕТЯНА ФІЛІПЕНКО
І відділ
С. Борткевич (1877–1952) – Концерт для скрипки з оркестром d–moll, op. 22
І. Allegro deciso
ІІ. Poeme. Largo
ІІІ. Inroduzione. Andantino
ІІ відділ
А. Дворжак (1841–1904) – Концертна увертюра «Отелло», op. 93
Ф. Ліст (1811–1886) – Симфонічна поема № 3 «Прелюди», op. 97
Концертна програма Національного симфонічного оркестру подубована довкола Скрипкового концерту Борткевича, який прозвучить у виконанні запрошеного музиканта Михайла Захарова. І Сергія Борткевича, і Михайла Захарова обʼєднують дивні збіги долі: обоє народилися у Харкові, обоє емігрували за кордон. Та обставини виїзду Борткевича до Австрії були більш драматичними — тікаючи від більшовиків, він спершу виїхав у Туреччину, а згодом замешкав у Відні, де швидко інтегрувався у місцеву музичну спільноту. А все завдяки хорошій освіті та музичному смаку, сформованому на кращих традиціях європейського романтизму у поєднанні з українською лірикою у її найрізноманітніших виявах: від ніжно-мрійливої до пристрасно-полумʼяної.
До цього твору оркестр пропонує твори чеського та угорського комопозиторів, аби вписати концерт Борткевича у контекст того, що звучало у той час. І “Прелюди” Ференца Ліста, і симфонічна музика Антоніна Дворжака були популярними та формували смаки центральноєвропейців у ХІХ та на початку ХХ століття.