200-400 грн
Notabene: Моцарт, Гіндеміт, Клара та Роберт Шуман
10 грудня 2024

Notabene: Моцарт, Гіндеміт, Клара та Роберт Шуман

Продаж квитків зупинено
Але ви можете ознайомитись з іншими подіями категорії «РЕКОМЕНДУЄМО»
200-400 грн

Національна філармонія України
Володимирський узвіз, 2

Про подію

10 грудня 2024 року
Національний будинок музики
NOTABENE: МОЦАРТ, ГІНДЕМІТ,
КЛАРА ТА РОБЕРТ ШУМАН
NotaBene Chamber Group
ЮРІЙ НЕМИРОВСЬКИЙ кларнет
АНДРІЙ ПАВЛОВ скрипка
ІГОР ЗАВГОРОДНІЙ альт
АРТЕМ ПОЛУДЕННИЙ віолончель
РОМАН ЛОПАТИНСЬКИЙ фортепіано
Концерт веде ОЛЕКСАНДР ОСТРОВСЬКИЙ

І відділ

В. А. Моцарт (1756–1791) – Kegelstatt Trio Es–Dur для віолончелі,
кларнета і фортепіано, KV 498
І. Andante
ІІ. Menuetto
ІІІ. Allegretto

П. Гіндеміт (1895–1963) – Квартет для кларнета, скрипки, віолончелі
і фортепіано, IPH 21
I. Mäßig bewegt
II. Sehr langsam
III. Mäßig bewegt

ІІ відділ

К. Шуман (1819–1896) – Три романси для скрипки і фортепіано, оp. 22
I. Andante molto
II. Allegretto: Mit zartem Vortrage
III. Leidenschaftlich schnell

Р. Шуман (1810–1856) – Квартет Es–Dur для скрипки, альта, віолончелі
і фортепіано, ор. 47
І. Sostenuto assai — Allegro ma non troppo
ІІ. Scherzo. Molto vivace
ІІІ. Andante cantabile
IV. Finale. Vivace

Музика, що будує мости крізь час та епохи — програма цього концерту саме така. У двох відділах розкриваються різні грані взаємозв'язків між музичними творами. 

До прикладу, камерні ансамблі Вольфганга Амадея Моцарта та Пауля Гіндеміта очевидно об'єднані залученням кларнета — нового інструмента у часи Моцарта та одного з улюблених у Гіндеміта. При цьому, Гіндеміт у своєму творі активно користується музичними засобами, характерними для епох бароко та класицизму (де без Моцарта не обійтися), але також залишається митцем ХХ століття, активно впроваджуючи нові композиторські техніки у свою музику.

Другий відділ презентує твори Клари та Роберта Шуманів, чия творчість була тісно пов'язана не тільки взаємними рекомендаціями щодо написаних творів, а й виконавськи: саме Клара, направду видатна піаністка, часто була першою інтерпретаторкою камерних творів свого чоловіка. Зокрема, партію фортепіано у прем'єрі Квартету мі-бемоль мажор виконувала саме вона.
Попереднє замовлення