Про подію
7 лютого 2025 року
За сприяння VERE MUSIC FUND
За сприяння VERE MUSIC FUND
МОЦАРТ. БРАМС
АКАДЕМІЧНИЙ СИМФОНІЧНИЙ ОРКЕСТР
НАЦІОНАЛЬНОЇ ФІЛАРМОНІЇ УКРАЇНИ
АНТОНІЙ КЕДРОВСЬКИЙ диригент
СТАНІСЛАВ ГУМІНЮК фортепіано
Концерт веде ТЕТЯНА ФІЛІПЕНКО
І відділ
В. А. Моцарт (1756–1791) – Концерт № 21 для фортепіано з оркестром C–Dur, KV 467
І. Allegro maestoso
ІІ. Andante
ІІІ. Allegro vivace assai
ІІ відділ
Й. Брамс (1833–1897) – Симфонія № 3 F–Dur, op. 90
I. Allegro con brio
II. Andante
III. Poco allegretto
IV. Allegro
АКАДЕМІЧНИЙ СИМФОНІЧНИЙ ОРКЕСТР
НАЦІОНАЛЬНОЇ ФІЛАРМОНІЇ УКРАЇНИ
АНТОНІЙ КЕДРОВСЬКИЙ диригент
СТАНІСЛАВ ГУМІНЮК фортепіано
Концерт веде ТЕТЯНА ФІЛІПЕНКО
І відділ
В. А. Моцарт (1756–1791) – Концерт № 21 для фортепіано з оркестром C–Dur, KV 467
І. Allegro maestoso
ІІ. Andante
ІІІ. Allegro vivace assai
ІІ відділ
Й. Брамс (1833–1897) – Симфонія № 3 F–Dur, op. 90
I. Allegro con brio
II. Andante
III. Poco allegretto
IV. Allegro
Ви точно чули уривки із Концерту №21 Моцарта і Симфонії №3 Брамса! Хоча повільні частини цих творів стали шлягерами у світі класичної музики, вони задумувалися композиторами як частини більших творів — концерту та симфонії.
Вишукана розміреність у Моцарта, лірична наповненість Брамса — але про що говорить ця музика у контексті всього твору? Як сприймаються повільні розмірковування Моцарта на тлі енергії інших частин концерту та як співвідноситься невагома елегія з пристрасною музикою Симфонії Брамса?
Як добре ми знаємо ці твори, визнані сучасниками композиторів одними з найкращих чи, цитуючи слова критика Едуарда Гансліка: “художньо найбільш наближених до ідеалу”?
Ця програма стане відкриттям для любителів музики та досвідчених слухачів.